Κάτι δεν πάει καλά στην Μπλάκμπερν
Σαφή υπονοούμενα για τον τρόπο με τον οποίο διοικείται η Μπλάκμπερν άφησε ο Κιθ Άντριους, ο οποίος αποτελεί παρελθόν από τα «ρόδα» και, πλέον, αγωνίζεται στη Γουέστ Μπρομ. Αιχμές για τους Venky’s από τον πρώην μέσο των «baggies», ο οποίος δεν είναι αισιόδοξος για την παραμονή των Ρόβερς στην Πρέμιερ Λιγκ.






















