Χάρες... δεν κάνει!(vids)
Σιγά που θα έκανε το χατίρι στη Σίτι! Η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ δεν καταλαβαίνει ούτε από ντέρμπι και ήταν η νικήτρια ενός ακόμη τέτοιου στο Λονδίνο! «Θύμα» η Τότεναμ, με τους «κόκκινους διαβόλους» να επικρατούν με σκορ 3-1 και να αφήνουν τους «πολίτες» με τη… γλύκα , αφού περίμεναν στη γωνία για «γκέλα» των Πρωταθλητών!






















