Τέλος η σεζόν για Γουόλκοτ
Το φετινό πρωτάθλημα τελείωσε στην 35η αγωνιστική για τον Θίο Γουόλκοτ. Ο Άγγλος εξτρέμ της Άρσεναλ αποχώρησε τραυματίας από τη «λευκή» ισοπαλία της ομάδας του απέναντι στην Τσέλσι, στο «Έμιρεϊτς» και ο Αρσέν Βενγκέρ τόνισε πως δεν τον υπολογίζει για τα τρία εναπομείναντα παιχνίδια της σεζόν.






















