Ο πρώτος είναι πάντα καλύτερος
Ο Ρομπέρτο Μαντσίνι πιστεύει ότι η ομάδα του αξίζει να κατακτήσει το πρωτάθλημα περισσότερο από την Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ αφού όπως χαρακτηριστικά είπε, πρόσφερε καλύτερο ποδόσφαιρο και θέαμα στους φιλάθλους από την συμπολίτισσά της.






















