Στα «ουράνια» ο Βον
Ιδιαίτερα χαρούμενος εμφανίστηκε ο Τζέιμς Βον, ο οποίος αγωνίστηκε για πρώτη φορά με τη φανέλα της Νόριτς, μετά τον περασμένο Σεπτέμβριο. Αν και τα «καναρίνια» γνώρισαν την ήττα και αποκλείστηκαν από το Κύπελλο, από τη Λέστερ, ο Άγγλος άσος τόνισε ότι είναι αισιόδοξος για επιτυχίες στο μέλλον.






















