Και που έπαιξαν;
Σα να… μην «κατέβηκαν» ποτέ στον αγωνιστικό χώρο του «Σέλτικ Παρκ» ήταν η Σέλτικ και η Μπενφίκα που σε ένα ματς το οποίο… κανείς δεν έχασε τίποτα αν δεν το παρακολούθησε, ήρθαν ισόπαλες 0-0 για την πρεμιέρα των ομίλων του Τσάμπιονς Λιγκ.






















