Μπαλοτέλι: «Εδώ θα μείνω…»
Σε πελάγη ευτυχίας έπλεε αμέσως μετά το τελικό σφύριγμα της αναμέτρησης με την ΚΠΡ (3-2), που χάρισε το πρωτάθλημα στη Μάντσεστερ Σίτι, ο Μάριο Μπαλοτέλι, ο οποίος ξεκαθάρισε ότι θα συνεχίσει και του χρόνου στους «πολίτες»!






















