«Θα κοιμηθούμε… ήσυχοι»!
Μέχρι και τον… ύπνο τους φαίνεται ότι είχαν χάσει στην Τότεναμ το διάστημα που αγνοούσαν τη νίκη στη φετινή Πρέμιερ Λιγκ! Ο Άσου Εκοτό, εμφανίστηκε χαρούμενος γιατί απόψε, μετά το «τρίποντο» με το 3-1 επί της Ρέντινγκ, θα… κοιμηθεί ήσυχος!






















