«Κανείς άλλος δεν θα έβγαζε κόκκινη»!
Έξαλλος με την απόφαση του ρέφερι της αναμέτρησης με τη Σάντερλαντ, να αποβάλει τον Μπρέντε Χάνγκελαντ στο 30ο λεπτό για το μαρκάρισμα στον Λι Κάτερμολ, εμφανίστηκε ο τεχνικός της Φούλαμ, Μάρτιν Γιόλ, μετά την ήττα (3-1) της ομάδας του στο «Craven Cottage».






















