Υποδοχή… με «τριάρα»!
Το καλωσόρισμα από τον κόσμο ήταν αποθεωτικό, αλλά στο αγωνιστικό κομμάτι, η Λίβερπουλ τον στεναχώρησε! Ο Σάμι Χίπια επέστρεψε στο «Άνφιλντ» για το φιλικό της Μπάγερ Λεβερκούζεν με τους «κόκκινους», απόλαυσε κάθε δευτερόλεπτο που άκουγε το όνομά του από τον κόσμο, αλλά οι Γερμανοί ηττήθηκαν 3-1!






















