Μετά τον αποκλεισμό… πάρτι!
Ένα… reunion προγραμμάτισε για απόψε το βράδυ, στο Λονδίνο, ο Ντιντιέ Ντρογκμπά! Ο Ιβοριανός αστέρας, διοργανώνει πάρτι για τους πρώην συμπαίκτες του στην Τσέλσι, μόλις μια μέρα μετά τον αποκλεισμό από το Τσάμπιονς Λιγκ, που έκανε τους Λονδρέζους, την πρώτη ομάδα που σαν κάτοχος του τροπαίου, δεν πέρασε από τη φάση των ομίλων!






















