Έφυγε από το κρύο, πάει στην παγωνιά
Υπό χιονόπτωση έγινε η τελευταία προπόνηση της Λίβερπουλ, ενόψει του αγώνα με τη Ζενίτ Αγίας Πετρούπολης, για το Γιουρόπα Λιγκ. Η αποστολή των «κόκκινων» αναχώρησε λίγο μετά τις 13:30 από την Αγγλία για τη Ρωσία, για το ματς της Πέμπτης. Δείτε φωτογραφίες από το Μέλγουντ.






















