Σαμαράς: «Στο ποδόσφαιρο όλα γίνονται»
Την αισιοδοξία με την οποία μετέβη η Σέλτικ στο Τορίνο για τη ρεβάνς με τη Γιουβέντους στους «16» του Τσάμπιονς Λιγκ έκανε φανερή ο Γιώργος Σαμαράς στη συνέντευξη Τύπου της αναμέτρησης της Τετάρτης. «Ελπίζω αυτή τη φορά ο διαιτητής να δει αυτά που γίνονται στην περιοχή» τόνισε, αφήνοντας σπόντα για το πρώτο ματς.






















