«Θα είχαμε περάσει χωρίς την αποβολή»
Για τα παιχνίδια της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ κόντρα στη Ρεάλ Μαδρίτης για το Τσάμπιονς Λιγκ μίλησε ο Νταβίντ Ντε Χέα, τονίζοντας πως αν ο Τσακίρ δεν είχε αποβάλει τον Νάνι, η Γιουνάιτεντ θα ήταν στους «8» της διοργάνωσης. Τι είπε για Φέργκιουσον και την παραμονή του στην Αγγλία.






















