Επέστρεψε λόγω… πεπρωμένου ο Ντι Μάτεο
Ευτυχισμένος που επιστρέφει στην Τσέλσι, δήλωσε ο Ρομπέρτο Ντι Μάτεο. Ο πρώην τεχνικός της Γουέστ Μπρομ θα είναι το «δεξί χέρι» του Αντρέ Βίλας – Μπόας στους Λονδρέζους και όπως τόνισε, το πεπρωμένο… φυγείν αδύνατον, με την επανένταξή του στους «μπλε» να είναι μια από τις πιο ευτυχισμένες εξελίξεις στην καριέρα του.






















