Χτύπησαν «κόκκινο» οι μεταγραφές!
Το αστρονομικό ποσό των 485 εκ λιρών δαπανήθηκε από τους συλλόγους της Πρέμιερ Λιγκ τη θερινή μεταγραφική περίοδο κάτι που συνιστά άνοδο της τάξεως του 33% σε σχέση με πέρυσι το καλοκαίρι! Η μεγάλη διαφοροποίηση αυτή τη φορά έχει να κάνει με το αγγλικό… αίμα το οποίο προτιμήθηκε πλέον ανοιχτά.






















