Επιμένουν για Βίντιτς
Σίγουροι στη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ πώς δεν ήταν σωστή η αποβολή του Νεμάνια Βίντιτς παρουσιάζονται όλοι από παίκτες μέχρι τον προπονητή. Τελευταίος που πήρε το λόγο ήταν ο Νάνι και επέμεινε και εκείνος πως ο διαιτητής έκανε λάθος. Ωστόσο η Γιουνάιτεντ δεν θα κάνει πιθανότατα ένσταση.






















