Σίλβα: «Θέλουμε και το Τσάμπιονς Λιγκ»!
Ο πήχης στη Μάντσεστερ Σίτι ανεβαίνει καθημερινά και ο Νταβίντ Σίλβα, αφότου έκανε λόγο για ανάγκη ανελλιπούς παρουσίας στο Τσάμπιονς Λιγκ, τόνισε πως οι «πολίτες» θέλουν να φτάσουν και στην κατάκτηση του τροπαίου της κορυφαίας διασυλλογικής διοργάνωσης!






















