Δεν πωλούνται!
Να… κόψει την «όρεξη» όσων αναμένεται να ασχοληθούν με τις περιπτώσεις των Γκάρεθ Μπέιλ και Λούκα Μόντριτς, φρόντισε ο πρόεδρος της Τότεναμ, Ντάνιελ Λίβι. Ο ισχυρός άνδρας των «Spurs» αποκάλυψε πως οι δύο ποδοσφαιριστές δεν πρόκειται να παραχωρηθούν σε καμία ομάδα κατά τη μεταγραφική περίοδο του Ιανουαρίου.






















