Το γράμμα του Γκιγκς στους οπαδούς (pic)
Ευχαριστήρια επιστολή έστειλε ο Ράιαν Γκιγκς στους φίλους της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, οι οποίοι θα βρεθούν στο «Μολινό» για να παρακολουθήσουν τις προσπάθειες της ομάδας τους κόντρα στη Γουλβς. Προτροπές για …ηρεμία από τον Ουαλό άσο και «οδηγίες προς ναυτιλλομένους».






















