Έξαλλος με τη διαιτησία ο Νταλγκλίς!
Παράλογες χαρακτήρισε ο Κένι Νταλγκλίς τις αποφάσεις του διαιτητή στην ισοπαλία (1-1) της Λίβερπουλ με την Άστον Βίλα στο «Άνφιλντ»! «Είναι δυνατόν να μου λέει ότι δεν έδωσε πέναλτι επειδή ο αντίπαλός μας ήταν άτυχος;» ανέφερε ο «King Kenny» στη συνέντευξη Τύπου του αγώνα!






















