Πρόστιμο από Ντι Κάνιο στους… υπέρβαρους
Προειδοποίηση στους ποδοσφαιριστές του να μην παρουσιαστούν με παραπανίσια κιλά μετά τις διακοπές τους, έστειλε ο προπονητής της Σάντερλαντ, Πάολο Ντι Κάνιο. «Όποιος δεν υπακούσει, θα τιμωρηθεί» είπε μεταξύ άλλων ο Ιταλός.






















