Που ήσουν Φέργκι;
Η ομάδα συγκεντρώθηκε στο Κάρινγκτον για να ξεκινήσει η προετοιμασία της νέας σεζόν. Ο Σερ Άλεξ Φέργκιουσον για πρώτη φορά μετά από 27 χρόνια έλειπε. Αφού ολοκλήρωσε την κρουαζιέρα με την οικογένεια του, γυρίζοντας όλη την Σκωτία, παρακολούθησε από κοντά τη μάχη του Αντι Μάρεϊ στο τουρνουά του Γουίμπλεντον. Δίπλα του ο γιός του, με τον οποίο μοιράστηκε και την ίδια γκριμάτσα!






















