«Κόντρα στην πιο δυνατή του ομίλου»
Ο Ζοσέ Μουρίνιο, έκρουσε τον… κώδωνα του κινδύνου στους ποδοσφαιριστές του για τις δύο προσεχείς αναμετρήσεις με τη Σάλκε για το Τσάμπιονς Λιγκ, «Παίζουμε κόντρα στην πιο δυνατή ομάδα του γκρουπ» είπε εν όψει του εκτός έδρας αγώνα με τους «βασιλικούς μπλε» στην 3η αγωνιστική της διοργάνωσης.






















