We’ve coconut all of Europe: Το... έσκισαν και το marketing οι παίκτες της Λίβερπουλ

Προϊόντα με βασικό συστατικό την καρύδα προσπάθησαν να διαφημίσουν μερικοί από τους ποδοσφαιριστές της Λίβερπουλ, που καλύτερα να μείνουν στο άθλημα παρά να κάνουν άνοιγμα στον χώρο του marketing. Ή μήπως τον.... τερμάτισαν κι αυτόν; Δείτε το τρομερά απολαυστικό βίντεο.

Advertisement
We’ve coconut all of Europe: Το... έσκισαν και το marketing οι παίκτες της Λίβερπουλ

Τζόρνταν Χέντερσον, Άντι Ρόμπερτσον, Ρομπέρτο Φιρμίνο, Ντέγιαν Λόβρεν, Τζοέλ Ματίπ και Κέρτις Τζόουνς κλείστηκαν σε γραφείο του «Άνφιλντ» με τον πρώτο σε ρόλο επικεφαλής και τους υπόλοιπους να ψάχνουν τρόπους για να διαφημίσουν τα προϊόντα της εταιρείας Chaokoh.

Τουλάχιστον, μερικοί από αυτούς, με τον αγαπημένο Μπόμπι της εξέδρας να παίζει όλη την ώρα με το κινητό του, τον Μάτιπ να διαβάζει ενδιαφέροντα δεδομένα για τις καρύδες και να διακόπτει τον όχι και τόσο μεγάλο οίστρο των υπόλοιπων, τον Λόβρεν να κοιτάει απεγνωσμένα τους υπόλοιπους, τον Τζόουνς να σκέφτεται το γκολ του κόντρα στην Έβερτον και μόνο τον «Ρόμπο» να προσπαθεί να ικανοποιήσει τον αρχηγό του.

«Coconuts on the Kop... Coconut keepy-ups... Coconut in hats, coconuts and cats... Klip-Klopp... We’ve coconut all of Europe... Klopp-onuts», κάποιες από τις ιδέες του Ρόμπερτσον, που προκάλεσε τον εκνευρισμό του Χέντερσον ο οποίος τα πέταξε κι έφυγε. Νωρίτερα ο Τζόουνς προσπαθούσε να πει την δική του ιδέα, κάτι που κατάφερε μετά κόπων και βασάνων αλλά χωρίς να πείσει επίσης, αφού τους λέει: «Φανταστείτε αυτό. Ένας νέος, ντόπιος στο Άνφιλντ, σε ντέρμπι του Μέρσεϊσαϊντ, έρχεται και βάζει ένα φαλτσαριστό σουτ στην πάνω γωνία και πετυχαίνει το νικητήριο τέρμα».

«Οπότε, απλώς δείχνουμε το γκολ σου», του λέει ο Λόβρεν και μπουμ, «Αλλά αλλάζουμε την μπάλα με μια καρύδα», του απαντάει ο... τρελός κι ο Χέντερσον κοντεύει να πάθει εγκεφαλικό.

Τελικά την λύση την δίνουν Ρόμπερτσον και Φιρμίνο, με τον πρώτο να παίζει δυο νότες στην κιθάρα και τον Βραζιλιάνο να προτρέπει άπαντες να πιουν τον χυμό της Chaokoh με χαμόγελο.

Marketing perfectly done! Δείτε το πραγματικά απολαυστικό video:

 

 

Γιώργος Σιάφας