Γιατί κάποιες ομάδες άλλαξαν το έμβλημά τους στα social media;

Την Παγκόσμια Ημέρα Άγριας Ζωής (3η Μαρτίου) θέλησαν να τιμήσουν ορισμένοι αγγλικοί σύλλογοι, υποστηρίζοντας την καμπάνια του γνωστού οργανισμού WWF (World Wildlife Fund) για την πανίδα. Για το λόγο αυτό αφαίρεσαν κάθε απεικόνιση ζώων από το έμβλημά τους στους λογαριασμούς Mέσων κοινωνικής δικτύωσης.  



Γιατί κάποιες ομάδες άλλαξαν το έμβλημά τους στα social media;

Όσοι φίλοι της Άστον Βίλα (κι όχι μόνο) επισκέφτηκαν τα social media της ομάδας, θα ανακάλυψαν κάτι διαφορετικό αναφορικά με το σήμα του συλλόγου, καθώς το λιοντάρι που κοσμεί το σήμα των «χωριατών» έλειπε από τη θέση του, αφήνοντας ένα τεράστιο κενό στο έμβλημα, αλλά και την απορία στους φιλάθλους.

Την απάντηση για αυτή την αλλαγή έδωσε η ίδια η ομάδα του Στίβεν Τζέραρντ, καθώς με αυτό τον τρόπο υποστηρίζει την εκστρατεία της WWF για την προστασία των άγριων ζώων και του περιβάλλοντος που απειλείται. 

Άλλωστε όπως εξηγεί και η σχετική ανακοίνωση εκ μέρους των «χωριατών»:

"O σύλλογος αφαιρεί το λιοντάρι από το εμβληματικό σήμα του συλλόγου σε όλα τα επίσημα κανάλια των Mέσων κοινωνικής δικτύωσης την Πέμπτη, 3 Μαρτίου, για να βοηθήσει στην ευαισθητοποίηση της καμπάνιας #WorldWithoutNature. 

Πληθώρα εμπορικών σημάτων και αθλητικών σωματείων σε όλο τον κόσμο εμπλέκονται για να δείξουν πόσο σημαντική είναι η φύση σε κάθε πλευρά της ζωής μας. Μια πρωτοβουλία της WWF, η εκστρατεία καταδεικνύει τη δραματική απώλεια της βιοποικιλότητας παγκοσμίως και των κοινωνικών και οικονομικών ρίσκων που ελλοχεύουν".

Το παράδειγμα της Άστον Βίλα ακολούθησαν κι άλλες ομάδες στην Αγγλία, οι οποίες εμφάνισαν ένα πιο “άδειο” λογότυπο όπως οι Γουλβς και Μπρέντφορντ, ενώ παράλληλα στην ίδια συμβολική κίνηση προέβησαν και σύλλογοι από την Τσάμπιονσιπ (Χαλ, Μπρίστολ, Πρέστον, Χάντερσφιλντ).

 

 

 

Διονύσης Γαλιατσάτος