H γκάφα έγινε διαφήμιση!

Η εταιρεία οπτικών specsavers φημίζεται στη Βρετανία για τις ευρηματικές της διαφημίσεις, και η γκάφα με τη λάθος σημαία στους Ολυμπιακούς Αγώνες δεν μπορούσε να μείνει αναξιοποίητη.



H γκάφα έγινε διαφήμιση!

Το λάθος των διοργανωτών να εμφανίσουν στις γιγαντοθόνες του Χάμπτεν Παρκ τη σημαία της Νοτίου Κορέας αντί της Βορείου η οποία θα αντιμετώπιζε την Κολομβία για την πρώτη αγωνιστική του ολυμπιακού τουρνουά ποδοσφαίρου γυναικών, αποτέλεσε το νέα θέμα της διαφήμισης της εταιρείας Specsavers, η οποία έχει ως σλόγκαν  το "Should have gone to Specsavers" (Θα έπρεπε να είχε επισκεφτεί τα Specsavers)

Λίγες εβδομάδες πριν, κατά τη διάρκεια του Euro 2012 το λάθος του βοηθού του διαιτητή Βικτορ Κασάι να μην μετρήσει κανονικό γκολ της Ουκρανίας κόντρα στην Αγγλία θεωρώντας πως η μπάλα δεν είχε περάσει τη γραμμή είχε επίσης αποτελέσει αίσθηση.